samedi 17 janvier 2015

سلمانان خشمگین در نیامی پایتخت نیجر در اعتراض به نشر کاریکاتور محمد توسط نشریه شارلی ابدو با هجوم به چندین کلیسا آنجا را به آتش کشیدند.

سلمانان خشمگین در نیامی پایتخت  نیجر در اعتراض به نشر کاریکاتور محمد توسط نشریه شارلی ابدو با هجوم به چندین کلیسا آنجا را به آتش کشیدند.
به گزارش گروه ترجمه  «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR)  و به نقل از پایگاه خبری  «reuters» مسلمانان معترض درنیامی  پایتخت کشور آفریقایی نیجر برای دومین روز متوالی با فریاد الله اکبر به  چندین کلیسا یورش بردند  را به آتش کشیدند و همچنین در این آشوب به چندین شرکت فرانسوی حمله کرده اند،همچین روز گذشته نیز به محل کسب تعدادی از مسیحیان نیز حملاتی گزارش شده است. دولت فرانسه نیز در این زمینه  از اتباع خود در کشور نیجر خواسته است که به هیچ عنوان محل سکونت خود را ترک نکنند.
در چند روز گذشته اعتراضاتی از  مسلمانان ساکن چند کشور اسلامی برای انتشار کاریکاتور محمد پیامبر مسلمانان را شاهد بوده ایم و در بعضی موارد به خشونت هم انجایده است ،ولی هیچ یک از این مسلمانان جهت محکوم کردن اقدامات تروریستی حمله به دفتر مجله شارلی ابدو که منجر به کشته شدن دوازده نفر انسان بی گناه شد هیچ تجمعی برگزار نکردند ،گویی با سکوت خود آنرا تایید کرده اند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire