jeudi 22 janvier 2015

پیام مستقیم موساد به ایرانی‌ها: اگر به دنبال پول خیلی زیاد و زندگی هیجان‌انگیز هستید به ما بپیوندید

پیام مستقیم موساد به ایرانی‌ها: اگر به دنبال پول خیلی زیاد و زندگی هیجان‌انگیز هستید به ما بپیوندید


موساد دستگاه جاسوسی اسراییل، در سایت خود با ایجاد صفحه ای به زبان فارسیاز فارسی زبان ها برای همکاری دعوت کرده است.
پیش از این نیز موساد با چاپ آگهی به زبان فارسی در روزنامه یهودوت اخرونوت از برنامه خود برای "استخدام جاسوس"مسلط به زبان فارسی آشکارا سخت گفته بود.
سایت رسمی موساد در آگهی تازه خود به زبان فارسی از کسانی که به  "پول زیاد و کارهای هیجان انگیز"علاقه مندند خواسته است از طریق این سایت مشخصات خود را ثبت کنند، تا موساد سپس با آنها تماس بگیرد.
موساد اعلام کرده است این افراد میتوانند در هر کجای دنیا، در هر کشوری ، ملیتی و مذهبی باشند و با موساد همکاری کنند.
این سایت همچنین نوشته است:"کار در موساد مختص اشخاص جدی و مسئولیت پذیر، راز نگهدار، امین و بلند همت است که درکنار پیشرفت های مهم در زندگی ، میل به درآمد مالی چشمگیری در ازای زحمات خود دارند، کسانی که مایل به تجربه زندگی سرشار از چالش ها و ماجراجویی بوده و قصد دارند به رویای خود برای زندگی بهتر تحقق بخشند، اشخاصی که می خواهند سفر کرده و دنیا ببینند و طعم موفقیت، لذت و رضایت خاطر را بچشند و آینده بهتری برای خود و حتی خانواده خود رقم بزنند."
در ادامه این آگهی همکاری به زبان فارسی نیز چند توصیه امنیتی به داوطلبین شده است.



به طور مثال گفته شده است از طریق وسایلی که با شخص داوطلب هیچ گونه رابطه ای ندارد با موساد ارتباط برقرار شود و نهایتا توصیه شده که است 
"هیستوری"یا همان حافظه مرورگر اینترنت خود را پس از حضور در این سایت پاک کنند.
پیش از این رسانه های اسراییلی از نیاز فراوان موساد و ارتش اسراییل به افراد فارسی زبان و کمبود داوطلبان گزارش هایی تهیه کرده بودند.
ایران تاکنون چندین شهروند خود را به جاسوسی و عملیات تروریستی به نفع دولت اسراییل محکوم کرده است. چندی پیش یکی از قهرمانان سابق ورزشهای رزمی ایران به جرم جاسوسی و عملیات تروریستی به نفع اسراییل، اعدام شد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire