dimanche 21 décembre 2014

حكم زندان برای دانشجویی که در مقابل خامنه‌ای پلاکارد بلند کرد

حكم زندان برای دانشجویی که در مقابل خامنه‌ای پلاکارد بلند کرد
حكم زندان برای محسن رحماني29 آذر 1393 - 

 حكم زندان برای محسن رحماني
سال گذشته در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دولت يازدهم، در حسینه جماران يكي از دانشجويان به نام محسن رحماني خواسته هايش را با بلند کردن پلاکاردي مقابل خامنه اي مطرح کرد كه بلافاصله بازداشت شد. وي پس از مدتي به‌طور موقت آزاد گرديد اما طی دو سه روز اخیر مجددا احضار شد. اين دانشجوي 22 ساله با ابلاغ 7سال حکم به زندان منتقل شده است.

********************************************


اجرای حکم ۷ سال حبس دانشجویی که در میتینگ روحانی عکس موسوی را بالا برد

محسن رحمانی، دانشجوی ۲۲ ساله‌ای که در خردادماه ۱۳۹۲ و در جریان یکی از میتینگ‌های انتخاباتی حسن روحانی، عکس میرحسین موسوی را بالا برده بود، روز چهارشنبه (۲۶ آذر-۱۷ دسامبر) توسط ماموران دادستانی تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شد تا محکومیت ۷ سال حبس خود را در این زندان سپری کند.
آقای رحمانی در خرداد و تیر ۹۲ به مدت ۵۰ روز در بند‌های ۲۴۰ و ۲۰۹ زندان اوین که زیر نظر وزارت اطلاعات اداره می‌شود، محبوس بود و بعد از آزادی با قرار وثیقه، از سوی مقیسه، قاضی شعبه‌ی ۲۸ دادگاه انقلاب، به ۷ سال زندان محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدیدنظر نیز عینا تایید گردید.
او پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که تا پیش از اتفاقات سال ۸۸ از هواداران و دوست‌داران رهبر جمهوری اسلامی بوده اما بعد از سرکوب معترضان به نتایج انتخابات آن سال، «مواضع فکری‌اش کاملا تغییر کرد».

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire