jeudi 20 novembre 2014

Désactiver pour : persan هارمر مدعی شده است: پهپادی که داعش ادعای به دام انداختن آن را کرده است، بسیار شبیه به پهپاد «مهاجر-4» ایران است. حضور پهپاد ایران در داخل خاک عراق نشان می‌دهد که ایران با داعش درگیر شده است.


ارمر مدعی شده است: پهپادی که داعش ادعای به دام انداختن آن را کرده است، بسیار شبیه به پهپاد «مهاجر-4» ایران است. حضور پهپاد ایران در داخل خاک عراق نشان می‌دهد که ایران با داعش درگیر شده است.
iranDroneISIS1.jpg

iranDroneISIS2.jpg

این گزارش می‌افزاید: پهپادهای ایران علاوه بر حمایت از دولت و مبارزان شیعه در عراق، در کنار پهپادهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف، از اوایل تابستان امسال در آسمان عراق شروع به گشت‌زنی کردند. اگر داعش واقعاً توانسته باشد پهپاد مهاجر-4 را به دام بیندازد، این نخستین باری نیست که آنها تجهیزات نظامی دشمنانشان را می‌ربایند.
هارمر به این موضوع تاکید کرد که داعش توانسته است توانایی خود در ساقط کردن بالگردها و جنگنده‌های سوریه را هم نشان دهد.
وی افزود: فرض کنیم که پهپادی به دست داعش افتاده است، اما آنها بدون داشتن تجهیزات مناسب برای تعمیر و راه‌اندازی پهپاد «مهاجر-4»، نمی‌توانند کاری کنند و فقط می‌توانند با آن عکس یادگاری بگیرند.
هارمر همچنین گفت: اگر داعش بتواند واحد فرماندهی و کنترل پهپاد را در اختیار بگیرد، یک یا دو بار می‌تواند از آن استفاده کند اما 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire