jeudi 9 octobre 2014

برنامه تازه عربستان سعودی د ر ارتباط با «سازمان مجاهدین خلق» سایت : me panorama.com

برنامه تازه عربستان سعودی د ر ارتباط با «سازمان مجاهدین خلق»٬ و آخرین خبر از کوبانی ، ساعت 7 و 31 دقیقه صبح بوقت سوریه ، نهم اکتبر: ترجمه از احمد مزارعی


برنامه تازه عربستان سعودی  د ر ارتباط با «سازمان مجاهدین خلق»
 

سایت   : me panorama.com

عربستان در نظر دارد اعضای مجاهدین خلق را در جبهه مخالفان دولت سوریه ادغام نماید

ahmad mazaei1 

مترجم : احمد مزارعی ، 9 اکتبر 2014

 

در گرما گرم تشکیل ائتلاف بر علیه داعش و تشکیل اولین جلسه آنها در عربستان ، دودولت عربستان و آمریکا ، تصمیم گرفتند تا نیروهای «متعادل» را در عربستا ن آموزش دا ده و سپس ، آ نها را به سوریه ارسال کنند تا دولت سوریه را بوسیله این» متعادلان » سرنگون کنند.

 

آقای زیدان قنائی مسئول دفتر «سازمان عدالت و توسعه حقوق انسانی» روشن ساخت که عربستان در نظر دارد اعضای جنگجوی سازمان مجاهدین خلق را در تشکیلات مسلحانه  مخالفان دولت سوریه ادغام کرده وآنانرا برای آموزش دوره های نظامی به عربستان منتقل کند .

مسئولان آمریکائی نیز در جلساتی که  در عربستان با مسئولان این کشور داشتند موافقت کردند تا برای سرنگونی دولت سوریه ، مخالفان دولت سوریه را در عربستان ، تحت آموزشهای نظامی قرار دهند.

 

زیدان قنانی همچنین در مصاحبه با مطبوعات اعلا م داشت ، بعضی از کشورهای امارات نیز موافقت کرده اند که آماد اند اعضای ایرانی مجاهدین خلق را از کمپ لیبرتی در عراق به اردن و یا کشورهای امارات منتقل کنند.

*****************************


آخرین خبر از کوبانی ، ساعت 7 و 31 دقیقه صبح بوقت سوریه ، نهم اکتبر
 

کوبانی در این لحظات/ در گیریها سراسر شهر را فرا گرفته است و صدای دوشکی و بمباران منطقه را میلرزاند

ابراهیم عبدو خبر نگار ویژه

 

در تماس تلفنی با همکار مان شاهین شیخ علی که در کوبانی بسر میبرد ، اطلاع یافتیم که جنگ با شدت تمام در دو جبهه جنوب وشرق کوبانی ادامه دارد و کوبانیها در میدانهای جنگ حضور دارند و باتمام توان و امکاناتشان وظایف رزمی را به پیش میبرند.

 

شاهین همکار ما تاکید ورزید که دوشکای کردی کارش در شب گذشته خیلی خوب انجام داده و بیشتر درگیریها را به نفع کردها پیش برده ، بطوریکه فریاد داعشیها به آسمان رسیده بدون آنکه امکان پیدا کنند وبتوانند خود را به مرزهای ترکیه برسانند.

 

از سوئی متوجه شدیم که بمباران «ائتلاف» موجب کشته های بسیاری در میان داعشیها گردیده که خود موجب تقویت روحی جنگجویان کرد شده وفریاد شادی آنها فضای شهر را پر کرده است.

ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد بوقت تورنتو = ساعت 9 و 47 دقیقه صبح روز نهم اکتبر بوقت سوریه.

مترجم : احمد مزارعی

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire