jeudi 9 octobre 2014

می گوید ما پلیس اسلامی هستیم و زنان نباید خود فروشی کنند حرام است می گوید به این خیابان نروید چون زنان لخت اینجا هستند


می گوید ما پلیس اسلامی هستیم و زنان نباید خود فروشی کنند حرام است
می گوید به این خیابان نروید چون زنان لخت اینجا هستند
آن بانوی بلژیکی می گوید آیا می دانید که مشتری این زنان کی ها هستند؟ مرد اسلام گرا می گوید نه . آن بانو می گوید بیشتر مشتری ها اسلامیست ها هستند و ریشو های مذهبی
مردی می گوید اسلام تو برای من مهم نیست. من مسیحی هستم . اینجا کشور من است .
اسلام گرا می گوید مسئله ملیت مطرح نیست. موضوع دین است می گوید من هم در کشور خودم هستم چون در بلژیک متولد شده ام
آن بانو یکی دوبار می گوید تامشتری مرد باشد زنانی خواهند بود که جسمشان را به فروش می رسانند.
می گوید شما مردها همه دوست دارید با زن ها بخوابید.
خلاصه ماجرای جالبی ست ولی به نظرم ساختگی ست و این آقایان ریشو هنرپیشه هستند و نقش اسلامیست ها را بازی می کنند. چون اسلام گرا ها انقدر هم ابله نیستند که در روز روشن در بلژیک گشت ارشاد راه بیندازند و نهی از منکر کنند. یعنی هنوز چنین جرأتی نیافته اند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire