mardi 26 août 2014

سفر تشریفاتی 100 هزار دلاری مسئولان ایرانی

سفر  تشریفاتی 100 هزار دلاری مسئولان ایرانی
* مشترکین پرمصرف آب مشمول جریمه می شوند


سفر  تشریفاتی 100 هزار دلاری مسئولان ایرانی

آرمان منتشر کرد : شنیده شد که عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از سفر غیرضروری هیاتی پرده برداشت که در این سفر به هر یک از اعضا فقط 1500دلار پاداش داده شده است. وی اظهار کرد: در این سفر یک هفته ای به یکی از کشورها که 13 نفر از مسئولان حضور داشتند 100 هزار دلار هزینه شده است!

امیر آبادی فراهانی ادامه داد: این موضوع را به دقت بررسی کردم و قطعا می گویم انجام این سفر اصلاً ضرورت نداشته است تا چنین هزینه های هنگفتی انجام شود. نماینده قم تصریح کرد: اخیراً نیز هیاتی قصد انجام چنین سفری را داشت که با انجام افشاگری ها مانع از انجام چنین سفری شدیم. مهم ترین مساله ای که در این سفرها باید مدنظر قرار گیرد، دستاورد سفر است. وی افزود: باید سفرهای خارجی مسئولان و نمایندگان بررسی شود که چه دستاوردی برای ملت دارد ولی متأسفانه بسیاری از سفرها تشریفاتی بوده و کاربردی نیست.

مشترکین پرمصرف آب مشمول جریمه می شوند

 وزیر نیرو گفت: در صورتی که مشترکین پرمصرف آب الگوی مصرف را رعایت نکنند، ممکن است ناچار شویم با تصویب دولت جرایمی را برای آنان در نظر بگیریم.

به گزارش ایرنا، حمید چیت چیان روز سه شنبه در حاشیه دهمین همایش بین المللی انرژی در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد با مشترکین پرمصرف، افزود: متاسفانه کشور در شرایط طولانی خشکسالی قرار دارد و تنها راه، مدیریت مصرف توسط مصرف کنندگان است.

وی ادامه داد: آب با قیمت بالا تامین و به مصرف کنندگان عرضه می شود و در صورتی که تنها 20 درصد صرفه جویی صورت گیرد، بسیاری از هزینه های دولت کاهش خواهد یافت. 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire