jeudi 22 août 2013

کاش مسئولان نام منتشر‌کنندگان پیام تبریک را یادداشت کنند!


دقت کنید از فشاری سخن می‌گوییم که ناخواسته وارد می‌شود، وگرنه کیست که نداند برخی ‌از پیام‌های تبریک، بسان سلام گرگ هستند که بی‌طمع نیست، زیرا به جرأت می‌توان ادعا کرد، تبریک در این سطح‌ گاه راهی برای تغییر رنگ و یا لاپوشانی حقایقی از طرف تبریک گوینده به شمار می‌آید.
کد خبر: ۳۳۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۴
کاش مسئولان اسامی منتشر کنندگان پیام تبریک را یادداشت کنند!کم ندیده‌ایم ‌با انتصاب یک فرد به سمتی، سیل پیام‌های تبریک، نصب پرده و بنر و ... به سمت منزل یا محل کار وی روانه می‌شود؛ برخی از سر حسن نظر به این انتخاب و برخی هم به اقتضای دیگر. اصلا گاهی برای پیشی گرفتن در تبریک و برجسته شدن اسم تبریک گوینده ـ که اگر درباره نصبی در مقیاس کشوری رخ داده باشد چشم و هم‌چشمی می‌شود که جا دارد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش «تابناک»، چند روز از کسب رأی اعتماد وزرا از مجلس و آغاز به کار رسمی کابینه دولت یازدهم گذشته، ولی کافی است به نیم‌تای پایینی روزنامه‌های کثیر‌الانتشار نگاهی انداخته و در مقام قیاس آنها با روزهای گذشته برآییم تا با کمال ناباوری دریابیم که حجم پیام‌های تبریک چاپ شده در این رسانه‌های نوشتاری شدت گرفته است؛ گویی برخی تازه این راه تبریک گفتن و مزیت‌های آن را به یاد آورده‌اند!

کاش مسئولان اسامی منتشر کنندگان پیام تبریک را یادداشت کنند!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire