mardi 23 décembre 2014

تبدیل ساختمان کلیساها به اتاق شکنجه و فروش آثار تاریخی کلیساها توسط داعش در مناطق تحت کنترل خود!

تبدیل ساختمان کلیساها به اتاق شکنجه و فروش آثار تاریخی کلیساها توسط داعش در مناطق تحت کنترل خود!

christian
حضور یک زن مسیحی در یک کلیسای آسیب دیده در شهر معلولا (سوریه) که در بهار گذشته مورد تخریب گروه اسلامی/تروریستی
گروه اسلامی/تروریستی داعش ساختمان کلیسا ها را تبدیل به اتاق شکنجه کرده است و با فروش اشیای تاریخی کلیسا ها در مناطق تحت کنترل خود تجارت میکند.
به گزارش گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» و به نقل از  خبرنگار فاکس نیوز «پری شیارامنته» گروه اسلامی/تروریستی داعش ساختمان  کلیسا رو تبدیل به اتاق شکنجه کرده و وسایل آنرا به فروش گذاشته است.
این گروه اسلامی  پس از تصرف کلیساها در عراق و سوریه ساختمان کلیسا را تبدیل به زندان و اتاق شکنجه می کند و آثار هنری آنجا از جمله مصنوعات گرانبها و نقاشی های ارزشمند را در بازار سیاه به فروش می رساند.
همچنین پول حاصل از فروش آثار باستانی و نقاشی های دیواری ربوده شده از کلیساها به  منطقه وسیعی انتقال مییابد تا با سلاح و بنزین قاچاق معامله شود.
به طور قاطع می توان گفت یکی از اهداف این گروه تروریستی از بین بردن مسیحیت می باشد،با توجه به شرایطی که تا کنون بر مسیحیان گذشته از جمله کشتار کودکان و زنان و مصلوب کردن مسیحیان و از بین بردن کلیساها و تاراج جان و اموال مسیحیان مناطق جنگ زده  از  اعمال وحشیانه این گروه می باشد.
از تعداد و مشخصات اقلام دزدیده شده توسط این گروه تروریستی که در پی از بین بردن گروه های مذهبی و عبادتگاه ها آمار دقیقی در دست نیست اما از عکس های در دسترس می توان به اینگونه بی احترامی ها به عبادتگاه های مسیحیان را دید،مدتی قبل هم خبرتبدیل ساختمان کلیسای عراقی در موصل به زندان داعش را منتشر کرده بودیم
 
همچنین در آخر ژوئیه همین امسال آرامگاه یونس نبی در شهر موصل با سلاح های سنگین شبه نظامیان این گروه از بین رفت و همچنین دست به تخریب کلیسا های سوریه زدند.
داعش قرار گرفت. I

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire