lundi 22 décembre 2014

اعدام یکصد و پنجاه زن عراقی توسط داعش(برخی از این زنان باردار بودند)

گروه اسلامی /تروریستی داعش جنایتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند ،اعدام یکصد و پنجاه زن بی دفاع عراقی که تعدادی از این زنان باردار نیز بوده اند ،این جنایت به دلیل اینکه این زنان حاظر نشدند مورد تجاوز جنسی شبه نظامیان داعش قرار بگیرند انجام شده است.
به گزارش گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» و به نقل از  پایگاه خبری « turkishpress » شبه نظامیان مسلمان وابسته به گروه تروریستی/اسلامی داعش یکصد و پنجاه تن از زنان عراقی که برخی از آنها باردار بوده اند در استان غربی عراق الانبار اعدام شده اند و فقط دلیل اعدام این زنان امتناع آنان از تجاوز وسواستفاده آنها به عنوان برده جنسی عنوان شده است.
بر اساس بیانیه ای که در روز سه شنبه گذشته ۱۶ دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شده است،گروه اسلامی/تروریستی داعش تعدادی  حمله  در فلوجه انجام داده است  و قربانیان را در گورهای دسته جمعی در یکی از محله های شهرستان به خاک سپرده است.
همچنین در این بیانیه آمده است که  حداقل تعداد ۱۵۰  زن، از جمله زنان باردار، در فلوجه توسط  پیکار جویان «ابو انس اللیبی» پس ازاینکه  آن زنان ازسواستفاده آنها به عنوان برده جنسی سر باز زدند  اعدام شدند،بسیاری از خانواده ها نیز شهر های شمالی استان ،آل وفا پس ازاینکه   تهدید به مرگ شدند مجبور به ترک  خانه و کاشانه خود شده اند.
داعش کنترل بسیاری از مناطق در الانبار را بدست آورده است  و در تلاش است تا کنترل شهر رمادی، مرکز الانبار را به دست آورد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire