samedi 6 décembre 2014

وزیر و دو فرزندش در جبهه‌های نبرد کوبانی علیه تبهکاران داعش

دسامبر 6, 2014
d236c0a417bf82f6b47f3e4954d0357eعصمت شیخ حسن, وزیر دفاع و دو تن از فرزندان وی در کنار هم در جبهه‌های نبرد و مقاومت کوبانی علیه تبهکاران داعش می‌جنگند. حسن و هردو فرزند وی که مبارزه ی.پ.گ هستند, گفتند:«کوبانی از همه چیز با ارزش‌تر است. هیچگاه کوبانی را برای تبهکاران داعش رها نمی‌کنیم. باید جوانان کوبانی بازگردند و در نبرد دفاع از میهن خود جای گیرند».
مدل اجتماعی برابر در کانتون کوبانی باردیگر با مقاومت علیه تبهکاران داعش اثبات شد. یکی از خانواده‌های مقاومت‌گر, خانواده حسن است. این خانواده وزیر دفاع از آغاز حملات تبهکاران داعش, در مقاومت کوبانی جای گرفته و تحت دشوارترین شرایط به وظایف خود عمل می‌کنند. دو فرزند شیخ حسن هم در این مقاومت سهیم شده‌اند. آنها «کاژین و دلگش» نام دارند و مبارز ی.پ.گ هستند. یکی از خواهرزاده‌های شیخ حسن هم در کوبانی به نبرد می‌پردازد.
ما خوشحالیم
عصمت شیخ حسن, وزیر دفاع کانتون کوبانی بیان کرد که از 15 سپتامبر تاکنون که حملات تبهکاران داعش آغاز شده, در مقاومت جای می‌گیرند. وی بیان کرد که در ماه ژوئیه هم سلاح بدست گرفته و برای کوبانی جنگیده بود.
حسن افزود که «کاژین» یکی از پسران وی است که عضو ی.پ.گ است و «دلگش» هم به تازگی به صفوف ی.پ.گ پیوسته است و می‌جنگند. وی یادآور شد از اینکه همه باهم در مقاومت شریک هستند, بسیار خوشحالند و در کنار هم علیه تبهکاران تاریخ‌ساز هستند.
شیخ‌حسن اظهار کرد:«کشورهای دیگر جهان برای آزادی خود هزاران و میلیون‌ها شهید تقدیم کردند, ما هم اگر لازم باشد, جانمان را در راه کوبانی می‌گذاریم. خون من و خانواده‌ام از دیگران رنگین‌تر نیست, لذا همه مبارزان خانواده و فرزند من هستند. مهم آزادی کوبانی و ملت کرد است که از همه چیز باارزش‌تر است».

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire