samedi 22 novembre 2014

شش نفر از مردان مسلمان در پاکستان با هجوم وحشیانه به یک دختر مسیحی ۱۶ ساله بنام صبا بی بی که به همراه خانواده اش در یک کوره مشغول به کار میباشد بصورت گروهی و هرکدام ساعت ها به آزار و اذیت و شکنجه همچنین تجاوز جنسی کرده اند

https://www.youtube.com/watch?v=vvdnWuLF-KY




به گزارش گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران»و به نقل از سازمان «نجات مسیحیان» شش نفر از مردان مسلمان در پاکستان با هجوم وحشیانه به یک دختر مسیحی ۱۶ ساله بنام صبا بی بی که به همراه خانواده اش در یک کوره مشغول به کار میباشد بصورت گروهی و هرکدام ساعت ها به آزار و اذیت و شکنجه همچنین تجاوز جنسی کرده اند که صبا بی بی در یک مصاحبه اختصاصی در کنار پدرش در مورد این فاجعه توضیح میدهد.

آن روز من به خانه آمدم و پس از آن دو مرد جلوی من را گرفتند و قصد آزار و اذیت من را داشتند که زمانی که پدرم برای دفاع از من وارد شد آن دو مرد اورا هول داده و پس از آن به شدت اورا کتک زدند ،پس از آن آنها مرا به محل کوره(جایی که کار میکنم) بردند و به زور لباس های مرا پاره کردند ،در حالی که من گریه میکردم و خواهش و التماس میکردم آنها اعتنا نمیکردند من شروع به فریاد کشیدن کردم  که با توسل به زور دهان و دست و پای مرا بستند ،آنها لباس های مرا پاره کردند  پنج یا شش مرد بصورت وحشیانه شروع به تجاوز بمن کردند،آنها پنج یا شش نفر بودند که به صورت وحشیانه  ساعت ها بمن تجاوز میکردند.

دراین مصاحبه با سازمان نجات مسیحیان  پدر صبا بی بی نور مسیح هم چنین بیان میکند که:

نور مسیح پدر صبا بی بی ضمن تشکر از سازمان نجات مسیحیان  به این مسله اشاره کرد وی با یکی از اعضای سازمان نجات مسیحیان ملاقاتی داشته ام وی در مورد این مسله دردناک پرسید ،در ابتدا من و دخترم ترس داشتیم تا از این فاجعه صحبت کنیم چرا که از این میترسیدیم که صاحب کوره ما را مورد ضرب و شتم قرار دهد که لب به سخن گوشوده ایم اما نماینده سازمان حمایت از مسیحیان ما را به آرامش دعوت کرد و قول داد که ما را ازاین فلاکت  نجات دهد و اینگونه شد که من و دخترم ماجرا را شرح دادیم و پس از آن سازمان نجات مسیحیان ما را به یک مکان امن منتقل کرد.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire