jeudi 17 octobre 2013

خبر جهرمی از خاوری و کتاب آیلتس + عکس


انصاف نیوز : سید محمد جهرمی، رییس سابق بانک صادرات با روزنامه ی اعتماد مصاحبه ای کرده که کتاب آیلتس دیده شده در عکس چاپ شده از وی در دفترش جلب توجه می کند.
به گزارش انصاف نیوز، عکس منتشر شده از جهرمی، او را در پشت میز کاری خود نشان می دهد که کتاب آیلتس بر روی آن دیده می شود. حسین، کاربر یکی از شبکه های اجتماعی در این باره نوشت: «مصاحبه ی خوبی است این گفتگوی روزنامه ی اعتماد 22 مهر با آقای جهرمی! اما از آن جالب تر، تیز بینی یکی از دوستانی بود که امروز در محل کار، تیتر «از خاوری خبر ندارم » را با کتاب آیلتسی که روی میز آقای جهرمی دیده بود مقایسه می کرد. به شوخی می گفت: لابد می خواند تا برود پیش آقای خاوری! عکاس هم عجب عکسی برداشته ها».
البته در مصاحبه و در مقدمه ی آن هیچ اشاره ای به این کتاب نشده و احتمالا این کتاب برای خبرنگار و عکاس جلب توجه نکرده است. آیلتس(IELTS)، به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است، یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

یکی از موارد استفاده ی تعیین سطح آیلتس، برای کسانی است که می خواهند از برخی کشورها ویزا بگیرند و یا به آنها مهاجرت کنند. هر فردی برای مهاجرت به کانادا از طریق مهاجرت Skill Worker نیازمند به کسب حداقل 67 امتیاز است که آزمون آیلتس (IELTS) در این امتیاز بندی 16 امتیاز دارد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire